لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهران,تخلیه چاه تهران,چاه بازکنی تهران,لوله بازکنی شمال تهران,لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهران,تخلیه چاه تهران,چاه بازکنی تهران,لوله بازکنی شمال تهران,لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی تهران
لوله بازکنی ارزان تهران , چاه بازکنی تهران , تخلیه چاه تهران
لوله بازکنی غرب تهران,لوله بازکنی شمال تهران
راه های ارتباطی :
تلفن : 02122778568 - 02144518024 - 02188038077
موبایل : 09127208965
وبسایت : http://irantakhlieh.com
اینستاگرام :
https://www.instagram.com/iran.takhlieh_/

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

لوله بازکنی زعفرانیه

رسولی ایران تخلیه | پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۵۶ ق.ظ

لوله بازکنی زعفرانیه با داشتن بیش از 200 سرویسکار فنی در تمامی رسته های خدمات تاسیساتی (لوله کشی آب و فاضلاب – لوله بازکنی – رفع نم و رطوبت – سیم کشی ساختمان و صنعتی – تعمیر و نگهداری موتورخانه و پکیج های صنعتی – راه اندازی پمپ های آب صنعتی – تعمیر سرویس و نصب انواع لوازم گازسوز و برقی و صدها خدمات تاسیساتی دیگر ) آماده ارائه خدمات میباشد. همچنین ما مفتخریم به عنوان اولین و بزرگترین سامانه شبکه ای تاسیسات ساختمان در تهران به همشریان تهران خدمات ارائه نماییم.

از دیگر هدف های کوتاه مدت شرکت میتوان به ارائه خدمات به شهرستان ها و استانهای همجوار و غیر همجوار اشاره نمود تا بتوانیم عضوی کوچک در کشور پهناور ایران برای رفاه و آسایش همشریان عزیزمان باشیم.

یکی دیگر از خدمات ما لوله کشی ساختمان در تهران است.

شاید با اطمینان بتوان گفت یکی از مهمترین بخش های ساختمان لوله کشی آب سرد و گرم و فاضلاب یک ساختمان می باشد زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل در آن تمامی ساختمان تحت شعاع آن قرار میگیرد و سکونت و کسب و کار در آن ساختمان مشکل خواهد شد.

شرکت لوله بازکنی زعفرانیه با داشتن بیش از 25 اکیپ لوله کش در تهران تمامی خدمات لوله کشی ساختمان را بصورت کنترات و کلی و یا جزئی مانند : نصب شیرآلات – رفع نم و رطوبت  و یا اتصال و جابجایی بخشی از لوله کشی ساختمان و … را انجام خواهیم

لوله بازکنی زعفرانیه با پمپ تراکم هوا

لوله بازکنی زعفرانیه با دستگاه پمپ تراکم هوا بعد از دستگاه فنر بسیار پرکاربرد می باشد و مورد استفاده بسیاری از شرکت های لوله بازکنی قرار می گیرد و ساز و کار متفاوت تری برای رفع گرفتگی دارد.

هوای دمیده شده درون لوله باعث رفع گرفتگی می شود و لوله بازکن باید تمامی نکات مورد نیاز جهت اعمال فشار صد در صدی هوا به درون لوله فاضلاب را مد نظر داشته باشد و از هدر رفت ان جلوگیری کند.

این دستگاه نیز همانند دستگاه فنر قابلیت حمل اسان و جابجایی را دارد و بیشتر توسط شرکت لوله بازکنی مجاز در تهران مورد استفاده قرار می گیرد زیرا افراد سودجو قادر به سودجویی از مشتریان توسط ان را ندارند.

این دستگاه دارای قابلیت تنطیم فشار بوده و برای رفع انواع گرفتگی مناسب می باشد و زمانی استفاده از ان مطرح می شود که دیگر دستگاه فنر چاره ساز نباشد.

مزیت مشترک این دو دستگاه سبکی و راه اندازی انها با برق تک فاز می باشد و این امکان وجود دارد تا در تمامی شرایط به راحتی به کار گرفته شوند.

هزینه لوله بازکنی زعفرزانیه چگونه تعیین می شوند

حال می رسیم به مهمترین بحث و چالشی که مشتریان در حوزه لوله بازکنی زعفرانیه دارند. هزینه ها از اوایل سال 90 برای مشتریان مشکل ساز شده است و حتی مراکز معتبر را نیز درگیر خود کرده است.

هجوم خیل عظیمی از افراد غیر فنی به این حوزه سبب شد تا هزینه ها با اختلاف شدیدی روبه رو گردد. دریافت هزینه های سنگین در قبال رفع گرفتگی های جزئی توسط این افراد بسیار رواج دارد.

هزینه های رفع گرفتگی لوله فاضلاب به پارامترهای زیادی بستگی دارد. شدت گرفتگی، نوع لوله فاضلاب، نوع دستگاه، نوع فنر، متراژ فنر و مدت زمانی که طول می کشد بر روی هزینه ها تاثیر مستقیم دارند.

مهمترین اقدامی که باید لوله بازکن در محل انجام دهد، شفاف سازی هزینه و رفع گرفتگی در حضور کارفرما می باشد.

 

  • رسولی ایران تخلیه

لوله بازکنی یوسف آباد

رسولی ایران تخلیه | سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۵۹ ق.ظ

خدمات لوله بازکنی یوسف آباد به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می شود و شما عزیزان ساکن در یوسف آباد میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با تلفنهای این مجموعه تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین لوله بازکن به محل شما اعزام شود.

  • تخلیه چاه با تانکر بزرگ به همراه پمپ های لجن کش دو پروانه ای و کفکش و ساکشن.
  • باز و بسته کردن درب چاه با افراد مجرب و کاردان با خرابی کمتر
  • لایروبی چاه و تراش چاه کهنه و تبدیل آن به چاه نو توسط نیرو انسانی
  • برداشتن طوقه کهنه و چیدن طوقه چاه و کول گذاری میله و انباری چاه و یا بلوک چینی انباری چاه
  • حفر چاه فاظلاب وکانال و یا مجرا و اتصال ۲ چاه به یکدیگر با خاک برداری.
  • حفر کانال مکانیزه و دستی با نیروی انسانی و خاک برداری
  • وصل کردن فاضلاب ساختمانی به فاضلاب شهری

سرویس لوله بازکنی یوسف آباد شامل چه خدماتی می شود؟

  • رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی و روشویی تضمینی و بدون بازگشت در لوله بازکنی یوسف آباد
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی و توالت ایرانی و تعمیر و رفع خرابی مربوط به سیفون و فلاش تانک ها
  • باز کردن و رفع گرفتگی کفشور حمام و آشپزخانه در کم ترین زمان ممکن با ابزار خاص
  • باز کردن لوله فاضلاب حیاط یا پارکینگ به کمک بهترین دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی
  • فنر زدن لوله فاضلاب شهری و خانگی با انواع دستگاه های لوله بازکنی از جمله دستگاه فنر زنی برقی، دستگاه تراکم هوا، دستگاه واترجت و…
  • باز کردن گرفتگی های سخت و شدید مثل گرفتگی لوله با سیمان، گچ، قیر و…  
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب
  • در آوردن اشیاء قیمتی از چاه مثل طلا و جواهرات، موبایل و…

فنر زدن توالت فرنگی و فنر زدن توالت ایرانی در لوله بازکنی یوسف آباد

متخصصان لوله بازکن یوسف آباد پس از بازدید از محل و تشخیص نوع گرفتگی، با بهترین فنرها و سرفنرهای لوله بازکن به رفع گرفتگی چاه توالت اقدام می‌کنند. این روش، روشی بسیار موثر در باز کردن لوله است، به خصوص در مواقعی که گرفتگی لوله فاضلاب سخت و شدید باشد، با دستگاه فنر لوله بازکنی، به راحتی و با صرف کم ترین زمان می شود آن را برطرف کرد.

رفع گرفتگی های شدید لوله فاضلاب با پمپ تراکم هوا در یوسف آباد

لوله بازکن های یوسف آباد از تجهیزات بروز لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می کنند. از جمله این تجهیزات، دستگاه تراکم هوا می باشد. گرفتگی های سخت و شدید مثل گرفتگی هایی که بر اثر گیر کردن مصالح ساختمان، اشیاء بزرگ و… به وجود می آیند، به وسیله این دستگاه از بین خواهند رفت.

لوله بازکنی در یوسف آباد با کادری متخصص

افراد لوله بازکنی یوسف آباد کاملا متخصص، با تجربه، با اخلاق و متعهد به کار می‌باشند. به دلیل ارائه سرویس های لوله بازکنی در یوسف آباد به صورت شبانه روزی، تلاش ما بر این بوده که افرادی قابل اعتماد و بدون هیچ گونه سوء پیشینه را انتخاب نماییم.

اولویت این افراد جلب رضایت مشتریان است و سعی بر این است تا خدماتی باکیفیت و تضمینی، تمیز و بدون کثیف کاری و آسیب رساندن به وسایل موجود در محیط، به شما کاربران گرامی برچسب ارائه دهند.

متخصصان لوله بازکنی یوسف آباد در کنار انجام خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی، در زمینه مراقبت و پیشگیری از مشکلات مربوط به لوله های فاضلاب نیز شما را به صورت رایگان راهنمایی می کنند.

از جمله عواملی که باعث شده مشتریان ما به کیفیت خدمات ما اعتماد کنند این است که افراد لوله بازکن ما از مرغوب ترین و پیشرفته ترین ابزار برای تخلیه چاه و رفع گرفتگی استفاده می کنند؛ به همین دلیل در کمترین ساعت و بهترین شکل کار را به پایان می رسانند. همچنین نرخ معقولی و منصفانه ای را ارائه می دهند و تنها پس از اتمام کار و باز شدن گرفتگی لوله، اجرت کار را دریافت کنند.

  • رسولی ایران تخلیه

لوله بازکنی مینی سیتی

رسولی ایران تخلیه | سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۴۸ ق.ظ

تیم پشتیبانی لوله بازکنی مینی سیتی بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز است.جهت کسب اطلاعات و مشاوره تخصصی رایگان با ما در تماس باشید.

هدف اصلی ما ارائه خدمات مدرن و کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

باز نمودن لوله های محکم با ابزار روز بدون خرابی و یا قیمت ارزان و رسوب تراشی جرم گیری درون لوله ها تا طول 20 متر با فنر و تراکم هوا برطرف نمودن نم و رطوبت برطرف نمودن چکه سقف بدون کنده کاری توسط مواد خاص.

لوله بازکنی مجرا های اصلی خانه ها و مجرا های منهول ها توسط دستگاه بزرگ لوله بازکنی و با فنر دور 38 و شستشو درون مجرا و منهول با فشار زیاد آب و تراکم باد و تمیز نمودن داخل لوله توسط ماشین واتر جت رفع عیب توالت فرنگی و بازسازی کلی و جزئی.

شرکت لوله بازکنی مینی سیتی ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی در مینی سیتی سریع ترین و آسان ترین راه حل برای انواع رفع مشکلات لوله و چاه بدون استرس است.

لوله بازکنی مینی سیتی آماده ی همکاری و عقد قرارداد و همکاری در همه منازل و ساختمان های شخصی و دولتی، خصوصی، تجاری، شرکتی، آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاهها، هتلها، رستورانها، مراکز انتظامی، مراکز تفریحی، شهرداری ها، مراکز فرهنگی و ورزشی، کلیه مراکزبهداشتی و درمانی، بیمارستانها، کلیه نهادها، سازمانها، وزارتخانه ها، بانکها، اماکن مذهبی مساجد و حسینیه ها می باشد.

لوله بازکنی شبانه روزی مینی سیتی تهران

خدمات لوله بازکنی در مینی سیتی تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می شود و شما عزیزان ساکن مینی سیتی تهران میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز (24 ساعته و هفت روز هفته) با تلفنهای این مجموعه تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین لوله بازکن به محل شما اعزام شود.

لوله بازکنی مینی سیتی تهران فوری و ارزان

در لوله بازکنی مینی سیتی تهران بلافاصله پس از تماس شما نزدیکترین اکیپ لوله بازکن به محل اعزام میشود و فوری کار را شروع میکند. دستگاه لوله بازکنی ما بسیار دقیق و حساس است و نیروی اعزامی همیشه فنر بلند و تجهیزات کافی به همراه دارد که این امر باعث کاهش زمان و در نتیجه قیمت ارزان تر می شود.

چرا لوله بازکنی مینی سیتی را انتخاب کنیم

دلایلی که ما را در لوله بازکنی مینی سیتی تهران از سایر رقبا متمایز می کنند:

  • قیمت پیشنهادی ما بهترین و منصفانه ترین قیمت است.
  • بهترین و با تجربه ترین اکیپ را جهت باز کردن لوله به محل شما اعزام میکنیم.
  • در انتهای کار محل را تمیز و بدون کثیف کاری تحویل می دهیم.
  • پس از تماس شما در سریع ترین زمان خود را به شما می رسانیم.
  • در قبال خدمات خود به شما تضمین 100% میدهیم.
  • به جهت مبارزه با کرونا تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنیم.
  • رسولی ایران تخلیه